هشت فیلم تلویزیونی نوروز 91 از شبكه دو سیما پخش می شود
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، 'یه روز ابری بدون باران' به كارگردانی مسعود كرامتی و تهیه كنندگی سیدعلیرضا خاتمی با بازی مسعود كرامتی، علی جاوید فر و بهروز پیروزان داستان زندگی پسربچه ای 8 ساله را روایت می كند كه به دلیل مشكلات بسیار تصمیم می گیرد از خانه فرار كند.

'عامل سوم' به كارگردانی مجید جوانمرد به تهیه كنندگی محمدرضا ایزدی یكتا با مضمون پلیسی ـ معمایی به عملكرد یك شركت رایانه ای می پردازد كه تمام لوازم نرم افزاری و سخت افزاری اداره های دولتی را تأمین می كند؛ در این فیلم كه نوروز 91 از شبكه دو پخش می شود، كوروش تهامی، لیلا بلوكات، پویا امینی و امیر دژاكام ایفای نقش كردند.

فیلم تلویزیونی 'من قهرمان نیستم' به كارگردانی محسن توكلی و تهیه كنندگی مجید مظفری داستان كودكی را روایت می كند كه به دنبال قهرمان شدن در همه زمینه ها با مسایلی روبه رو می شود كه آغازگر ماجراهایی در ذهن و زندگی اوست در این فیلم بازیگران بومی خراسان رضوی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم تلویزیونی 'یه گوشه دنج' به كارگردانی افشین صادقی و تهیه كنندگی اكبر صادقی برای پخش در سال نو تهیه و تولید می شود.

'یه گوشه دنج' با بازی عباس غزالی، حدیث میرامینی، خسرو احمدی، فریده دریامج، هما خاكپاش، ابراهیم آبادی، بهرام ابراهیمی و رویا حسینی داستان زوج جوانی را روایت می كند كه بر سر برخی اختلافات درگیر مشكلاتی می شوند كه ماجراهای بسیاری را در زندگی آنها به وجود می آورد.

'پرواز' از گروه مجموعه های نمایشی شبكه دو به كارگردانی محمد حمزه ای و تهیه كنندگی محمد ناجی در نوروز 91 از این شبكه روی آنتن می رود.

این تله فیلم با بازی سیاوش خیرابی، خاطره حاتمی، اسماعیل سلطانیان و زهره حمیدی داستان مردی به نام پرهام را به تصویر می كشد كه از همان نوجوانی بلند پرواز بوده و همین موضوع باعث می شود او در زندگی مشترك خود دچار مشكل شود.

'روز چهارم' عنوان دیگر تله فیلم نوروزی شبكه دو به كارگردانی فیاض موسوی و تهیه كنندگی علی حجازی مهر است كه داستان زندگی مردی را روایت می كند كه با ورودش به باند سرقت جواهرات دچار درگیری های بسیاری در زندگی خود و خانواده اش می شود؛ نیما فلاح، سحر ولد بیگی و علی دهكردی بازیگران این فیلم هستند.

همچنین 'قصه من و دوچرخه بابام' به كارگردانی فیاض موسوی و تهیه كنندگی علی حجازی مهر نیز روایتگر قصه زندگی پسر بچه ای است كه با فوت پدرش سعی دارد چرخ زندگی و امرار معاش خانواده را به دست گیرد. این فیلم با نگاهی به خورده فرهنگ های بومی مردم كاشان ساخته می شود.

فیلم تلویزیونی 'شیشه های بخار گرفته' به كارگردانی سیدرحیم حسینی و تهیه كنندگی علی مهام اثری دیگر از گروه فیلم های تلویزیونی شبكه دو سیماست كه با بازی محسن قاضی مرادی، محرم زینال زاده، فرحناز منافی ظاهر و مهرداد ضیایی تولید شده است.

این فیلم كه با نگاهی متفاوت به مقوله كارآفرینی در حال تولید است، قصه فردی را روایت می كند كه در كار و مسایل مالی مورد سوء ظن قرار می گیرد و او برای رهایی از این موضوع درگیر ماجراهایی می شود.

فراهنگ** 2025





:: برچسب‌ها: پارک , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: